Monday, April 2, 2012

Review Anime Online: Amagami SS !!

Assalamualaikum semua!! Hope sihat-sihat saja ok!! Harini wanie dengan happynya nak gtau kat korang cerita ANIME FRUITS BASKET dah pon wanie selesai menonton nya sehingga ke episode yang akhir..!! heheheh...x sangka pulak yang wanie harapkan untuk ending dia....lain pula jadi..apa-apa pun tetap suka FRUITS BASKET nie la 4ever and after....heeeheheh =B

 So FRUITS BASKET dah habis jadi kena la cari Anime baru untuk ditonton kan?? and this one wanie decide untuk tengok setelah drama fav ku sudah abisss...

   HAaaannn korang tahu tak Anime apa nie??? hehhehe bagi yang tahu tu...I say GOOOD JOOOBBB....awak jugak peminat anime sepeti saya..hohoho..
   bagi yang tak tahu nie anime apa...mehh wanie gtau...the tittle is... > AMAGAMI SS!!
  *KLIK LINK UNTUK EPISODE SATU!!*
heheheh..sebenarnya cerita nie dah masuk season 2 dah... yang wanie dok bising-bising nie..pasai season 1ja...nasib baik wanie x tengok yang season2 dia yang sekarang tengah keudara di JEPUN..tak silap wanie baru episode 13 kot...yang baru ada dalam list ANIMEHERE.COM ..kalau nak kepastian g terus kat link tu ok.. :)

  sebagai penutup untuk entry kali nie...mehhh wanie sejukkan mata korang dengan beberapa gambar dari anime nie..yang diambil dari PAKCIK GOOGLE....jomm layaaannn =))



tattatatat =)

2 comments:

nonorm said...

best ke cter ni? heheheheee
akk selalu donlod anime kt cni.. http://realitylapse.com/
senang~

Wani Mohd Zuki said...

boleh la jugak...tapi sekarang dh x lyan dah anime nie...hehheh