Monday, October 14, 2013

Lama.


Salam alaik!!

aku tak boleh tidur sebab tu aku tulis. Kihkihkih..
Nampak tak blog aku yg hitam legam ni? Very beautiful-kan Nyah?! XD
Sambil layan lagu Nomad-Tetap Menantimu eloklah aku ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha kat seluruh muslimim dan muslimat. Tak lupa pada pembaca blog merapu tak tentu hala aku... *Shreeeeeettttttt hingus dengan paper sebab terharu :'P* I'olll ucap terima kasih. Sebab sudi baca,*walau kekadang tak pernah update entry baru*. Thanks sangat. Serius cakap. Tahun ni dan tahun depan aku memang akan jarang teramat jarang akan update. Tapi selalu aku updatekan benda2 SPM dekat twitter guna hp mak guwa. Sapa-sapa sudi nak notes SPM bolehla follow atau gi baca kat twitter sayaa.. ^___^ @WanieyZuki1

 Sekian. tak larat nak tulis banyak.. tatatata... selamat pagi.. :D

1 comment:

wan nur said...

saya follow.. jemput join contest pertama saya untuk memeriahkan lagi. http://wannurrr.blogspot.com/2013/11/contest-im-diva.html :)