Thursday, January 31, 2013

I'm busy, ok?...


  Hooooiiii... helloo... hahahahha... agak kurang ajar mukadimah yang tak bagi salam kan? *angkat kening style ziana zain :'/* so assalamualaikum korang!! HHEHEHE so sorry sebab dah lama tak update dekat blog, bukan apa sibuk sungguh diri ini dengan masalah study di sekolah, yelah budak candidates SPM 2014 kot.. *hoiii..bukan upsr tau! XD* ditambah pulak kenkangan masa di sekolah, almaklumlah budak sains, mana boleh balik pukul 1 ke 2 atleast dalam seminggu itu mesti balek pukul 3 *wahh wani kau punya ayat manyak baguh owhhh ... hehehh XD* tapi cakap je pukul 3, nak tunggu abah aku ambik dari sekolah sangatlah menyeksakkan *sigh* tahu-tahu sajalah, orang kalau penat baru balik dari kerja mestilah nak rehat kat rumah, terkadang tu terlelap sudah menjadi perkara biasa.

 Sampai aku dah lali dah balik jalan kaki even 1km je *tak sampai pun :P* pun, dah jadi asam garam aku. Sebab Iman Syafie pernah berkata:


  Dan dalam Al-Quran pun ada menulis : "Siapa usaha lebih, orang itu akan mendapat lebih" *note: jika ada salah sila tolong aku yang lemah ni untuk memperbetulkan :')*

 ditambah pulak monthly test bulan 3 ni... hooiiiii *sigh once again* jadi aku nak mintak maaf kalau korang usha blog aku tapi tak update dah 3 tahun *ok lebih XD* korang janganla bam aku kat blog tau, ketahuilah bahawa aku seorang manusia yang ada kerja sekolah dan kehidupan seharian yang padat bukan seperti robot. Boleh buat banyak kerja dalam 1 masa. Taknak cakap banyak, mata aku pun dah berat, mujur esok cuti. Tapi hati masih tak tenang asyik ingat Sejarah, Tek.Kejuruteraan, Math, AddMath dan banyak laaaaggggiilaaaahhhh..... 

P/S: pening mata aku tengok mak aku layan hindi movie ni... ishhhh... ~,~

No comments: