Monday, April 15, 2013

Aku rindu masa itu...



  Hello!! Hola! Assalamualaikum!! Bonjour!! Anyeong! Ohayo!! Hai!! hahahah.. too long not updated right? hehehe.. so apa mimpi pulak la kau cik wani, updated pagi-pagi buta ni.. yess.. tengok lagu kat ats ni lagu ADAM-Jatuh.. serius bila aku nyanyi lagu ni aku teringat kenangan aku masa form1-2 macam.. time tu memang aku gila habis dengan novel.. dan yes aku dapat lagu ni dari novel favorite aku CINTA TIGA SUKU!!!  .. dulu time lepak-lepak dengan kawan-kawan lama, aku selalu nyanyi lagu dengan Ibtihar dan Dinie.. dalam kami tiga orang, boleh dikatakan akulah macam budak-budak yang tak cukup umur. Even aku lebih tua dari diorang tapi apa kisah, right?

  Tapi semua dah berubah sekarang... Ibtihar dah masuk kelas 4ST dan Dinie pulak masuk sekolah teknik.. masing-masing starts bawa diri masa pertengahan/perhujung tahun 2011 macam tu.. diorang start lepak baik dengan budak kelas.. tapi aku still rasa terasing sikit sebab aku ni jenis kureng bercampur.. bila dah bercampur dan ngam dengan orang tu aku jadi nak lepak dengan orang tu jugak..lepastu  aku pun start dah lepak dengan budak kelas.. sampai sekarang aku still kawan dengan korang.. cuma aku cukup terkilan masa Dinie ada masalah haritu aku takda untuk dia. Selalunya kau(dinie), akan story dekat aku walaupun kau macam takut2 aku spreadkan rahsia kau. Kau still berkongsi masalah/rahsia dengan aku. Sebab aku tau, dalam pada kau tak percaya tu, kau masih ada percaya dekat kawan.. Yeahhh.. till now aku still simpan rahsia kau..

  About Ibtihar? Ohh... sejak kau masuk teknik, aku selalu perhati yang dia dah jadi pendiam sikit since kau takda. Selalu jugak aku nampak Ibtihar jalan sorang-sorang.. Bila aku nampak mesti aku akan tegur atau kasi dia marah dekat aku sebab aku nak tengok sangat Ibtihar yang suka merungut, marah-marah macam budak kecik.. It's look like a baby, you know! Tapi kalau aku tak tegur pun hati aku tiba-tiba teringat mengenai persahabatan kita masa form 1-form 2 yang sangat-sangat rapat!!!... T_T  tears....

  oklah aku nak sambung tidur esok pagi sekolah sangat-sangat awal.. wweeee.. kalau ada masa wani akan update lagi.. INSYAALLAH.. :D

2 comments:

Unknown said...

EHH2.. awak baca jugak novel tu ehh... hehe.. best3.. lagi 1, tersangatlah comell doodle header tu.. geram tgk

Wani Mohd Zuki said...

betul tu memang a hundreds percents sangat best!! tq for the doodle.. :D