Tuesday, February 26, 2013

Fatih Seferagic...

Assalamualaikum korang... :D

tengah dok syok-syok download kat 4shared kertas spm fizik yang lepas-lepas, sebab esok ada test. Tergerak hati pulak nak buka fesbuk *tak sedar diri..mihmihmih*. Alasan satu je, nak tengok member-member kelas nak update apa berkaitan Fizik..hehheheheh *toyoh hidung kuat-kuat *. Cari punya cari tak jumpa. *hampehh ~,~* tapi terjumpa gambar abang hensem ni..muehehehhehe :'P


Masa first tengok... blur lagi. Yelah.. dua-dua hensem.. mueheheheh XD dan-dan-dan yang paling gempak dua-dua omputih *orangputih* hehhehhe... Tapi sayang aku tak minat JB illuminati, so sorry JB :/. Kemuadian sebab nak tau sangat sapakah jejaka hensem tu *bukan JB!!* terus iolll gi search kat fesbuk nyah..


Lepas dah baca beberapa status Fatih kat fb dia barula aku tahu yang dia seorang remaja 17 tahun *aku 16 tahun :B* yang masa dulu kecik-kecik umur 12 tahun dah boleh hafal al-Quran walaupun dia stay dekat Houston. Isn't it amazing right? Then aku terus pergi ke youtube untuk tengok di punya bacaan alquran..

aku pilih video yang pose dia nampak hensem tahap ayam goreng..kihkihkih

P/S: terus tak jadi nak berkaraoke lagu Skycraper by DemiLovato..kihkihkih..

P/S/S: Hujung bulan June ni Fatih datang ke Malaysia dengan MPF ni, tak sabar nak gi...hehhhehehhe.. ok nak sambung baca buku balik.. bye.. assalamualaikum.. PEACE NO WAR!

No comments: